„Финтрейд Бизнес Награди“ 2016
Финтрейд ще проведе пресконференция за обявяване началото на конкурс за микро и малък бизнес „Финтрейд Бизнес Награди“ за 2016.
На 31 май, вторник, от 10.30 ч.,
в Пресклуб – НДК, Финтрейд Файнанс АД ще проведе събитие за представителите на медиите, на което ще обяви началото на ежегодния си национален конкурс ФИНТРЕЙД БИЗНЕС НАГРАДИ за 2016.
Инициативата е предизвикателство за всички предприемачи от микро и малкия бизнес в България, които имат иновативни идеи как да развият съществуващия си бизнес с инвестиция от 5 000 лв. С конкурса Финтрейд цели да стимулира индивидуалния бизнес потенциал във всички региони на България в областите на търговията, услугите и земеделието.
По време на събитието ще бъдат показани резултатите от изследване сред микро и малки фирми в секторите търговия, услуги и селско стопанство. Изследването е проведено от Агенция за маркетингови изследвания TNS BBSS по поръчка на „Финтрейд Файнанс” АД.
Партньори на инициативата са Българска стопанска камара (БСК), Management Financial Group (MFG) и Btv Web.
В пресконференцията участие ще вземат участие г-н Николай Николов – Изпълнителен директор на „Финтрейд Файнанс“ АД; Божидар Данев – Изпълнителен председател на Българска стопанска камара; Петър Ризов – Член на Съвета на директорите на Management Financial Group; Катя Петрова - Изследовател в TNS BBSS.
Прочети още
7 задължителни продукта, които да предлагаш в своя...
Началото на новата година е идеалното време да обновиш инвентара на своя магазин за домашни любимци. Тъй като стопаните ...
Към статията5 хранителни продукта, които да предлагаш в своя м...
След месец на празнично удоволствие много хора в България са нетърпеливи да променят начина си на хранене и да възприема...
Към статиятаКакви стоки да предлагаш в своя магазин за подаръц...
Декември е месецът на подаръците и празничния дух, затова се очертава като чудесна възможност за магазините за подаръци ...
Към статиятаФинансиране за твоя бизнес
Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.