Grid decor image
Фънки става рекламно лице на шест малки бизнеса
Новини 2017-02-09

Фънки става рекламно лице на шест малки бизнеса

Стартира конкурс на Финтрейд Файнанс АД, в който шестима победители ще спечелят рекламна кампания с лицето на известния български рок музикант и промоутър

Финансовата компания Финтрейд

Файнанс АД започва годината с поредната атрактивна инициатива в подкрепа на малкия бизнес в страната. От днес стартира онлайн конкурс, в който собствениците на микро фирми могат да кандидатстват за възможността Димитър Ковачев – Фънки да стане тяхното голямо рекламно лице.

Победителят няма да бъде един, а общо шестима, като всеки от тях ще получи от Финтрейд безвъзмездна рекламна кампания, чието лице ще бъде известният рок музикант и промоутър Фънки. В инициативата могат да участват български компании с брой служители до 9 души заети лица. Крайният срок за кандидатстване е до 20-ти февруари 2017 г., като заявките се подават на на сайта на компанията и конкурса fintrade.bg/Funky.

За да се определят победителите, заявките на участниците ще бъдат оценявани според три основни критерия: очакваният ефект за техния бизнес от рекламата с Фънки; визията им за развитие на дейността в краткосрочен план; решението им за инвестиране в рекламни дейности на сума от 1000 лв.

С отговорната задача да изберат победителите в конкурса са натоварени организаторите от Финтрейд Файнанс АД, екипът на Tribal Worldwide Sofia, с които се реализира кампанията, както и ръководителите на „Таратанци“ ООД, финалисти в първото издание на Финтрейд Бизнес Награди.

„Финтрейд е сравнително млада компания, но още от създаването ни в нашата политика сме заложили мисията да бъдем надежден съюзник на микро и малкия бизнес в България. Нашата цел е да даваме на предприемачите това, от което имат реална нужда, а рекламата е едно от проблемните пера за всеки малък бизнес“, споделя Николай Николов – изпълнителен директор на Финтрейд Файнанс АД.

Фънки ще бъде рекламното лице на всяка една от спечелилите фирми. Форматът и периодът на реклама ще се определят от потребностите на всеки един от печелившите бизнеси – интернет, външна или принт реклама. Експертното жури и собственика на съответната компания ще преценят кой е най-подходящият формат реклама според спецификата на бизнеса.

„Идеята е адски готина, похвална и много свежа. Припознах се в този проект, защото и Големите са били някога малки и са тръгнали отнякъде … Никога не е лесно. Вярвам, че кампанията на Финтрейд ще „удари“ едно рамо на малките предприемачи у нас, за да бъдат още по-готини в това, което правят най-добре“, коментира участието си Фънки.

Печелившите в конкурса ще бъдат обявени на 21-ви март 2017 г., като след това ще бъдат реализирани поетапно и шестте рекламни кампании. В края на месец октомври от Финтрейд ще направят анализ и представяне на резултатите от кампаниите, и какви са били ефектите за всеки един бизнес.

Това е поредната инициатива на Финтрейд Файнанс АД, която е в унисон с мисията на компанията да бъде съюзник на микро и малките фирми. През 2016 г. беше даден успешен старт на първото издание на конкурса Финтрейд Бизнес Награди, в която участваха десетки предприемачи от цялата страна.

Повиши оборота на своя бизнес

Вземи финансиране до 50 000 лв.

Кандидатствай arrow icon

Прочети още

Grid decor image

Финансиране за твоя бизнес

Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.

Заяви фирмен кредит онлайн.

Заяви фирмен кредит онлайн.

Кандидатствай arrow
Получи безплатна консултация.

Получи безплатна консултация.

Заяви среща arrow
Имаш въпроси? Обади се сега!

Имаш въпроси? Обади се сега!

+359 700 200 33 0700 200 33 (без допълнително таксуване)